❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ اسم من و هستی به صورت شعر ❤

1395/5/14 17:03
نویسنده : ❤masome❤
1,875 بازدید
اشتراک گذاری

 آبجی جونم بیا باهم اسم مون رو بخونیم  ببینیم چه شعری ساخته میشه!!!!

niniweblog.com
ﺍﻟﻒ..........ﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﯾﺎﺭﻡ
ﺏ............ﺑﺎﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﻢ
ﭖ............ﭘﺎﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻡ
ﺕ............ﺗﺎ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﻨﻢ ﻫﺴﺘﻢ
ﺙ............ﺛﺎﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻫﺴﺘﻢ
ﺝ.............ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﻓﺪﺍﯼ ﺗﻮ
ﭺ.............ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻤﺎﻥ ﺑﺎﻣﻦ
ﺡ.............ﺣﺎﻝ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻧﻤﯿــﭙﺮﺳﯽ
ﺥ.............ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺷﯿﺮﯾﻨﻪ
ﺩ.............ﺩﺭ ﺟﺎﻧﻢ ﺯﺩﯼ ﺭﺧﻨﻪ
ﺫ.............ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺁﺑﻢ ﮐﻦ
ﺭ.............ﺭﺳﻮﺍﯼ ﺟﻬﺎﻧﻢ ﮐﻦ
ﺯ.............ﺯﻟﻒ ﺧﻮﺩ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮐﻦ
ﮊ.............ﮊﻧﺪﻩ ﺟﺎﻣﻪ ﺍﯼ ﭘﻮﺷﻢ
ﺱ...........ﺳﺮ ﺑﺮﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ
ﺵ...........ﺷﻮﻕ ﻣﻦ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﮐﻦ
ﺹ...........ﺻﺒﺢ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻦ
ﺽ...........ﺿﺮﺑﺎﻥ ﺩﻟﻢ ﺑﺸﻨﻮ
ﻁ............ﻃﺎﻫﺮﮔﺸﺘﻪ‌ﺍﻡ ﺑﺎ ﺗﻮ
ﻅ............ﻇﻬﺮ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﻨﮕﺮ
ﻉ............ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭼﻮﻥ ﻣﻦ
ﻍ ...........ﻏﻢ ﻏﺮﺑﺖ ﺩﻟﻢ ﺑﺸﮑﺴﺖ
ﻑ...........ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺩﻟﻢ ﺑﺸﻨﻮ
ﻕ............ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺩﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﮎ............ﮐﺮﺩﯼ ﻫﻤﭽﻮ ﻓﺮﻫﺎﺩﻡ
ﮒ............ﮔﻢ ﮔﺸﺘﻪ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﻢ
ﻝ.............ﻻﯼ ﻣﻮﺝ ﻣﻮﻫﺎﯾﺖ
ﻡ.............ﻣﺮﻭﺍﺭﯾﺪ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﻥ.............ﻧﻮﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﻦ ﺷﻮ
ﻭ.............ﻭﺻﻒ ﺟﻤﻠﻪ ﺧﻮﺑﯿﻬﺎﺕ
ﻩ.............ﻫﺮ ﺩﻡ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﺟﺎﺭﯾﺴﺖ
ﯼ............ﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻣﺎ ﮐﻦ

niniweblog.com

مال من شد:

مروارید چشمانت ........ عاشق شو تو همچون من 

صبح من تو روش کن......وصف جمله خوبی هاست 

مرواریدچشمانت...........هردم بر زبان جاریست

niniweblog.com

مال تو شد :

هردم برزبان جاریست .......سر بر شانه ام بگذار

تا هستی منم هستم ........یادی از دل ما کن

 

 

پسندها (8)

نظرات (7)

پویا
14 مرداد 95 17:38
چه جاالبه خخخخخخخخخخ
❤masome❤
پاسخ
خخیلیییییییییییی
پویا
14 مرداد 95 17:39
برای من میشه : پای خسته ای دارم .....وصف جمله خوبیهات یادی از دل ما کن ......ای مهربان یارم خخخخخخخخخخخخ
❤masome❤
پاسخ
آره ههههههههههه
پویا
14 مرداد 95 17:41
تو شعر هستی اسمش هم هس نگا کن
❤masome❤
پاسخ
عه آره چه جالب خخخخخ
fatemeh
15 مرداد 95 14:11
اخی چ باحاله خدا نگهتون داره
❤masome❤
پاسخ
ممنون گلم خدا شما رو هم نگهتون داره عزززززززززیزم
زهرا شجاعی ملقب به نیلوفر
15 مرداد 95 18:33
سلام معصومه جوووون. خیلی آجی خوشگلییییییی داااارییییییی. منم یه آجی کوجولو دارم. وبلاگتم خیلی خوشگله. دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن. خوشحال می شم. اگه با تبادل لینک هم موافق بودی خبرم کن.
❤masome❤
پاسخ
سلام نیلوفر جون ممنون عزیزم نظر لطفته عزیزم وبلاگ توهم خیلی قشنگه چشم عزیزم حتما سرمیزنم/ بله که موافقم چرا نباشم لینکم کن چون می لینکمت
مامان سما
16 مرداد 95 11:32
خیلی خوشم اومد از این شعرا....
❤masome❤
پاسخ
آره خیلیییییییییییی باحاله
asrali
17 مرداد 95 14:27
ای مهربان یارم سر بر شانه ام بگذار رسوای جهانم کن ای مهربان یارم مال منه
❤masome❤
پاسخ