❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ روز دخملا مبارک❤

1395/5/14 12:55
نویسنده : ❤masome❤
275 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 روز عزیزای دل بابا

                                          ناموس داداشا

                                          هووی مامانا

                                         دخی منگولا

                                        جینگول مینگولا

                                  روز دخملا مبارررررک

      آبجی کوچولوی من این روز قشنگ و زیبا رو به توهم تبریک میگم گلم

                  

متن تبریک روز دختر

پسندها (7)

نظرات (9)

پویا
14 مرداد 95 13:07
روز پسر نداریم نه ؟؟؟؟
❤masome❤
پاسخ
نه خخخخخخخخخخخخ
سایه
14 مرداد 95 17:03
خوش اومدی به وبلاگم عزیزم همیشه بیا مرسی لینک کردی راستی هستی جون عجب جوجوی نازیه خخخخخ
❤masome❤
پاسخ
ممنون بله همیشه میام و به وب قشنگت سر میزنم تو هم به وبم سربزن عزیزم خواهش می کنم عزیزم وظیفم بود لینکت کنم
دخترخاله
15 مرداد 95 11:53
سلام معصومه جون منم روز دخترو به شما و خودم تبریک میگم
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم منم این روز قشنگ و زیبا رو به تو و همه دخترا تبریک می گم
fatemeh
15 مرداد 95 14:12
تبریک تبریییییک.........تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه
❤masome❤
پاسخ
به قول هوشنگ در شمعدونی
fatemeh
15 مرداد 95 14:13
عشقولی من هستی رو ببووووووووس
❤masome❤
پاسخ
من که هر روز می بوسمش ولی ازطرف تو باشه اونم بوس فرستاد
زینب
15 مرداد 95 20:36
روزمون با تاخیر مبارک
❤masome❤
پاسخ
آره عزیزم روزمون پساپس مبااااااااارک
مامان سما
16 مرداد 95 11:33
کمی دیر... اما روزت مبارک عزیزم...
❤masome❤
پاسخ
مـمــــــــنونم عزیزم
asrali
17 مرداد 95 14:28
میبینین خانوما همیشه مقدمترن
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخ آره
fatemeh
24 شهریور 95 17:43
به افتخار همه دختراااااا
❤masome❤
پاسخ