❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤تولدم مبارکا❤

1396/5/20 21:31
نویسنده : ❤masome❤
918 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


تَوَلُدَم مُبارَک
واسه هرکسي روز#تولدش یه روزه خاصه امروز روزه منه
جا داره از همینجا#تشکر کنم از تموم اون رفیقایي که همه جوره هوامو داشتن#مرسي که هستین
و اینم بگم#نمیبخشم اون کسایي رو که قدر خوبیامو ندونستن
#زندگي میگذره
زندگیم رو#همیشه میرسونم به بهترین جاش
امیدوارم همیشه#لبخند روي لباتون باشه
#زندگیتون همیشه قشنگ
#20.mordad

13 سال گذشت

وارد  مرحله 14 شدم

خیلی زود گذشت...

کاش میشد یروزایی از این 13 سال رو تکرار یا یروزاییشو را حذف کرد

اما هرچی بوده گذشته

نمیدونم یه سال بهم اضافه شد یا ازم کم شد

ولی امیدوارم هرچی مونده مثه امروز خیلی خوب باشه

خانواده و عزیزم و دوس جونیام خیلی خیلی دمتون گرم که این روز قشنگو برام ساختید

مرسی از آجی جونم که خاطره خیلی خوبی رو برای امروزم رقم زد با شیرین زبونیاش

مرسی از مامان و بابا جونم که با کادویی که گرفتن واقعا شرمندم کردن و بیشتر از قبل عاشقشون شدم

مرسی از دوستام بابت اومدنشون و سوپرایز کردن من

و  خیلی ممنون کسایی که اصلا انتظارشو نداشتم  اما بهم لطف داشتن و تولدم یادشون بود

#تولدمـمبارک:)

پسندها (9)

نظرات (10)

آجی هانا
20 مرداد 96 21:34
سلام بارانا جان منم خواهر یک نی نی هستم البته هنوز به دنیا نیومده اگه میشه وبم و ببین و نظر بده و اگه با تبادل موافقی نظر بذار وبلاگم و بهم بگو
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم چه خوب به سلامتی حتما عزیزم
مامان صدرا
21 مرداد 96 0:51
تولدتون مبارک انشالله 120 ساله بشین
❤masome❤
پاسخ
مرسی گلم ایشالا تولد شمابوس
عسل
21 مرداد 96 13:48
سلام تولدت مبارک. من و هانا مثل هم نینی تو شکم مامانامونه اینجا با هم دوست شدیم تو هم بیا به وبم سر بزن من و هانا لینکیم اگه میخوای بیا با هم دوست بشیم لینک شی
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم مرسی فدات چه خوب به سلامتی چشم حتما
فاطمه
21 مرداد 96 19:50
تولدت مبارک بارانا جان
❤masome❤
پاسخ
فدات گلم مرسیبوس
مامان معصومه
22 مرداد 96 11:17
تولدت مبارک بارانا جان
❤masome❤
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا تولد شمامحبت
خاله فاطمه
26 مرداد 96 12:22
سلام بارانا جون ماشالله چه نینی نازی داری اگر میتونی به وب ماهم سربزن ممنونم
❤masome❤
پاسخ
مرسی عزیزم چشات خوشمل میبینه حتما سرمیزنمبوس
مامان اکرم
28 مرداد 96 11:31
سلام عزیزم تولدت مبارررررررررک انشاءالله زیر سایه پدر و مادر همیشه سالم و سلامت باشی
❤masome❤
پاسخ
فدات بشمممم مرسی اکرم جون ایشالا تولد نی نیتونبوس
پویا
5 شهریور 96 18:29
خوش گذشت بازم مبارک
❤masome❤
پاسخ
اوهومخندونک مرسی
بهاره جون
22 شهریور 96 15:00
تفلدت مبارک
❤masome❤
پاسخ
مرسی عزیزممممحبت
يکتا فايل
3 مهر 96 12:47
با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم پک ويژه ماه محرم به علت فرا رسيدن ماه محرم يکتا فايل يک مجموعه را براي دوستان رايگان آماده کرده است