❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ اسمت رو بخون❤

1395/5/15 20:40
نویسنده : ❤masome❤
225 بازدید
اشتراک گذاری

 حالا اومدم با حروف های انگلیسی بیاین اسم مون رو بخونیم بینیم چجورمیشه

A: نعمت خدا

B: عشق همه

C: معصوم

D: با استعداد

E: خوب

F: احساسی برای دیگران

G: منطقی

H: آرام

I: مودب

J: لذت بردنی از زندگی

K: قابل عاشق شدن

L: بامزه

M: عالی

N: مغرور

O: ورزشکار

p: خنده رو

Q: باحال

R: غیر قابل پیش بینی

S: با احساس

T: خالص و حقیقی

U: سودمند و باهوش

V: عصبانی

W: بیخیال

X: نابغه

Y: لذت بردنی

Z: خوش مشرب

   

مال من میشه :

عالی/ نعمت خدا / با احساس / ورزشکار/ سودمند و باهوش/ عالی / خوب / آرام

      

مال هستی میشه:

آرام / نعمت خدا / با احساس/ خالص و حقیقی/ مودب

مال شما چی میشه ؟؟

پسندها (7)

نظرات (12)

پویا
15 مرداد 95 21:14
چه بااااااااحااااااله
❤masome❤
پاسخ
آررررررره خیلییییییییییی
پویا
15 مرداد 95 21:14
اینا رو از کجا میاری ؟
❤masome❤
پاسخ
از وبلاگ های دیگه پیدا می کنم
پویا
15 مرداد 95 21:17
برای من میشه خنده رو / ورزشکار/ لذت بردنی/نعمت خدا خیلییییییییییییی باحاله
❤masome❤
پاسخ
آرررررره خیلی
مامان سما
16 مرداد 95 11:30
خیلی باحال بود....... مال پسر من شد خنده رو...
❤masome❤
پاسخ
عه چه جااااالب
asrali
17 مرداد 95 14:24
نعمت خدا با احساس غیر قابل پیشبینی نعمت خدا
❤masome❤
پاسخ
asrali
17 مرداد 95 14:24
به نظر من که عالیه
❤masome❤
پاسخ
خیلیییییییییییییییییییییییی
asrali
17 مرداد 95 14:25
من نعمت خدام
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخخخ
asrali
17 مرداد 95 14:25
روی هستی رو ببوس
❤masome❤
پاسخ
مررررررررررررسی اونم برات بوس می فرسته
سید صدرا حسینی
17 مرداد 95 16:15
برای من دوبار نعمت خدا اومد ... ایشاالله که باشم.
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
17 مرداد 95 17:25
https://www.animpark.net/index.php پارک انیمه
❤masome❤
پاسخ
مــــــــــمــــــــــنـــــون آجـــــی
❣ فاطمه جونــــــ ❣
31 مرداد 95 11:29
آبجی فاطمه تو پارک انیمه ثبت نام کردی؟ من کردم آدرسش تو لینکای وب انیمه ایم هس اگه نکردی برو بکن خیلی باحاله
❤masome❤
پاسخ
منم ثبت نام کردم فاطی خخخخخخوعی من آبجی فاطمه نیستم ک خخخخخ
❣ فاطمه جونــــــ ❣
31 مرداد 95 11:30
Atena عشقم نعمت خداس خدا لبخند زد و از لبخندش Atena جونی من آفریده شد
❤masome❤
پاسخ