❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤ هستی من ❤

💝فرشته من تولدت مبارک💝

1396/7/2 19:54
نویسنده : ❤masome❤
2,273 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام دوس جونیای خودم

بخاطر اومدن مهر و شروع شدن مدارس نتونسم زودتر این پستو بزارم

عرضم به حضورتون که جمعه این هفته ینی 96.6.31 از نظر خیلیا بخاطر دلایل متعددی که اکثرتونم میدونید بدترین روز سال نود و ششه

اما میتونم بگم این روز برای من و خونوادم یکی از بهترین روزایی بود که گذروندیم

تو این روز آبجی جون من دوسالگیشو تموم کرد و وارد سه سالگی شد

آبجی جونم هرروز بزرگتر میشه و من چقدر خوشحالم برای داشتن همچین فرشته ای

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

تولدت مبارک خواهر کوچولو



شهریور را دوست دارم

اما نه بخاطر هوایش و نه بخاطر رنگ هایش

فقط بخاطر تو ، تویی که متولد شهریور ماهی

تولدت مبارک خواهری جونم

آجی جونم سه سالگیت مبارک امیدوارم امسالت مثه دوسال گذشته زندگیت به خوشی و شادی بگذره

خب خب تا یه پست جدید دیگه که فکر نمیکنم به این زودیا بزارم خدانگهدار

پسندها (18)

نظرات (12)

فاطی جوون
2 مهر 96 20:40
رویا ایراندخت
4 مهر 96 11:33
با سلام و درود: نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
دوست
27 مهر 96 12:30
سلام بارانا جون من رو یادت میاد؟ آوینم یکی نظرات بد میزاشت برام وبلاگم رو حذف کردم دیروز بعد از مدت ها یاد این جا کردم وب ساختم و یک کاری کردم که فقط نی نی وبلاگی ها نظر بزارند
♥افسانه/ مامانه پریناز ♥
17 آبان 96 16:06
تولد خواهر کوچولوت مبارک باشه

29 دی 96 9:47
عزیزم تولدش مبارک باشهمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 مرداد 97 14:40
سلاااااااااااااااام معصومه جونممممم.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده اخه خواهرم آبجی گلت خوبه؟ خیلی وقت بود نیومدی
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 مرداد 97 18:23
سلام منم خوبم خداروشکر عزیزم خدا حفظش کنه بهداد که شده اتییییییش پاره و لجباز من تازه ابجی نازی داره تو شکم مامانش(به قول خودش ابجی نازی)  یه دختر خاله جدیدم اضافه شد به نام فرین http://farinfateme.niniweblog.com اینم وبش (ایشون ابجی بهداد خان نیست)  ​​​​​​
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 مرداد 97 18:24
الان کلاس چندمی تو؟  یعنی میری چندم؟  ​​​​
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 مرداد 97 13:38
من میرم هشتم گلم❤💙💛💕💚💜
…zeinab……zeinab…
21 مرداد 97 15:47
خیلی وقت بود سر نزده بودم ها خندونک
…zeinab……zeinab…
27 مرداد 97 15:46
سلام  خوبی ؟!؟ خواهر گلت خوبه؟؟!! از طرف من حتما بوسش کن بوس یادش بخیر اون روز ها تابستون هي پست می زاشتیم تو نی نی وبلاگ با هم حرف می زدیم چه روز های خوبی بود ها  دلم حسابی واسه اون روز ها تنگ شده دلشکسته کاش يه فرصت بشه باهم چت کنیم ببینم چه خبر ها  محبت