❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ گل پسری ❤

1395/5/11 20:12
نویسنده : ❤masome❤
443 بازدید
اشتراک گذاری

         

سلام دوستان 

این شازده پسری که توی عکس می بینید آقاطاهاست که پسر خاله من و هستی جونه 

که این آقا پسر برای مسافرت رفتن تیپ زده و برای رفتن به این سفر آماده شده و ماهم چند تا عکس از این آقای

خوش تیپ مون گرفتیم خب حالا  بریم سراغ عکس هامون 

و اینجا هم دو تا عکس از آقا طاها که به بندر انزلی سفر کرده بودن 

       

پسندها (10)

نظرات (12)

پویا
11 مرداد 95 20:15
قــــــــــربــــــــــون داداش گـــــــــــــلم که انقد خوش تیپه
❤masome❤
پاسخ
آره پسرخاله داداشت خیلییییییی خوش تیپه
دخترخاله
11 مرداد 95 23:21
خوش به حالشون منم خیلی دلم واسه ی یه مسافرت تنگ شده
❤masome❤
پاسخ
مثل خودمی عاااشق مسافرت خب کاری نداره ک عزیزم برین دیگه
☆☆ابجی فاطمه☆☆
12 مرداد 95 11:58
خخخخ ...من دیگه پامو بندر انزلی نمیزارم..شاییییییییید واسه حلزوناش رفتم
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
12 مرداد 95 11:58
مسابقه نقاشیییییییییییییییییییی 12مرداد رسید لطفا به نقاشی ها سر بزنید و امتیاز خود را از 1تا 10 به هر نقاشی بدید خوشحال میشیممممم مسابقه ی دیوار نقاشی...تازه الان که مسابقه شروع شده اونایی که دوس دارن شرکت کنن میتونن تا 15 مرداد نقاشی رو به ما بدن....جشن برایه اطلاعات بیشتر ارسال نقاشی بیا تو وبم .... آدرس وب http://asrdtfuygiuhpo.niniweblog.com/
مامان آنیسا
12 مرداد 95 14:44
ایول به آقاا طاها با این ژست های خوشکلش
❤masome❤
پاسخ
مــمـــــــنون
زینب
12 مرداد 95 14:57
به سلام آقای پسر خاله
❤masome❤
پاسخ
سلام
سایه
14 مرداد 95 7:16
سلام گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم
❤masome❤
پاسخ
سلام عزیزم بله خوبم تو خوبی ؟ ممنون ک نظر گزاشتی چشم عزیزم حتما به وبت سرمیزنم و باعث افتخارمه که لینکت کنم
fatemeh
15 مرداد 95 14:15
خوشگله ولی به هستی نمیرسهاوه اوه صاحابش هس .....ببخشییییییید
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخخخ اره مواضب باش
پویا
25 مرداد 95 20:49
داداشمو نیگا حال کن
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخ
پویا
25 مرداد 95 20:49
برای من عکس آپلود نمیشهههههههه
❤masome❤
پاسخ
خب حتما نت ضعیفه خب
پویا
25 مرداد 95 21:07
فقط حیف ک عکسای بالاییش یکم تار افتاده
❤masome❤
پاسخ
کی ؟ آهان طاهارو میگی آره یکم تاره
fatemeh
24 شهریور 95 17:44
چه ژستای جالبی گرفته
❤masome❤
پاسخ
آره آقا طاهاس دیگه چه میشه کرد حالا اینا که هیچی اون یکی عکساشو ندیدی انقد جااااااالبه داداشش براش درست کرده وبلاگ خواستی برو ببین اینم آدرس http://donyayemanodadashe.niniweblog.com/ خواستی برو ببین