❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ تادرودی دیگربدروووووود❤

1395/7/2 17:28
نویسنده : ❤masome❤
408 بازدید
اشتراک گذاری

   باز آمد بوی ماه مدرسه *** بوی بازی های راه مدرسه

             بوی ماه مهر ماه مهربان  *** بوی خورشید پگاه مدرسه

           از میان کوچه های خستگی *** می گریزم در پناه مدرسه

          باز می بینم ز شوق بچه ها *** اشتیاقی در نگاه مدرسه

         زنگ تفریح و هیاهوی نشاط *** خنده های قاه قاه مدرسه

          باز بوی باغ را خواهم شنید *** از سرود صبحگاه مدرسه       

     روز اول لاله ای خواهم کشید  ***سرخ بر تخته سیاه مدرسه

  کیف و کفش که بند کفشم به هم خورده ست و من حواسم نبود درستش کنم خندونک

دفتر های من   

و اما کتاب های من  

خودکار و مداد و پاک کن و ...... رو هم امشب می گیرم 

راستی نی نی وبلاگی عزیز دوستان خوبم آغاز سال تحصیلی رو به شما و همه ی هموطنان گلم تبریک میگم آرزوی موفقیت و پیشرفت در درس هاتون دارم

امید وارم شاد باشین و سلامت کنار خونواده هاتون

دوستون دارم خــــــیلی زیـــــــاد بوس

و اما یه چیز خیلی مهم :

 من دیگه از این به بعد کمتر به وب قشنگم سر میزنم 

دلم خیلی برای وبم و بخصوص شما تنگ میشه امید وارم بتونم گاهی اوقات سربزنم

 شاید این آخرین پستی باشه که از الان تا عید براتون گزاشتم گریهگریه

لطفا این پستم رو تا موقعی که من میام بی نظر نزارین 

دوســــــتون دارم بــــوس بــــــوس بوسبوس

 هفته دفاع مقدس گرامی باد 

پسندها (10)

نظرات (8)

❉آیدا جونــــــ ❉
2 مهر 95 18:19
بای دلم واست تنگ میشه تابستونه خوبی بود بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
❤masome❤
پاسخ
همچنین گلم بااااااااااای [خدا%
زینب
2 مهر 95 18:45
چقدر دفتر خریدی یادش بخیر پارسال من این کتاب هارو می خوندم سعی کن بازم سر بزنی معصومه جون دلم خیلی واست تنگ میشه
❤masome❤
پاسخ
عزززززیزم تا فردا هستم فعلا اره یه عالمه دفتر حالا بازم دوتاخریدم
مامان اکرم
3 مهر 95 10:06
عزیزم برو به سلامت ولی دلمون برات تنگ میشه هر جا هستی در پناه حق باشی گل خانوم عکس جدید هستی جونم دیدم خیلی عوض شده و یعنی بزرگ شده خدا حفظش کنه سلام به مامان برسون و تولدشم تبریک بگو یا علی
❤masome❤
پاسخ
سلام عززززززززززیزم دل منم براتون تنگ میشه بخصوص شما که خیلی به من لطف دارین ممنون از لطف پر مهرتون گل دختری شما هم بزرگ شده عزیزم ببوسش عوض من و هستی ممنونم اکرم جون ایشاالله تولد شما
مامان سما
4 مهر 95 22:58
سلام گلم.....ورودتو به مرتبه های بالاتر تحصیلی تبریک میگم.ان شالله که سال تحصیلی خوبی باشه برات......خیلی عزیزی. مراقب خودت و هستی کوچولو باش.....
❤masome❤
پاسخ
سلام سما جون ممنونم عزیزم شما هم مراقب خودتون باشید دوستون دارم
مامان سما
6 مهر 95 11:11
سلام گل قشنگم..... عزیزم دیروز نتم قطع شد.....چت کردن باهم اصلا صورت نمیگرف.... یه وقت ناراحت نشی عزیزم...
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم نه عزیزم ناراحت نمیشم
مامان سما
6 مهر 95 11:12
سلام گلم...دیروز نت قطع شد.... اصلا چت کردن صورت نمیگرف...یه وقت ناراحت نشیوووو.عزیزم....
❤masome❤
پاسخ
نه عزیزم من بخاطر این جور چیزا خودمو ناراحت نمی کنم خودمم فهمیدم که نت شما قط شده
پویا
7 مهر 95 14:36
تونستی بازم سربزن
❤masome❤
پاسخ
آره بابا پنجشنبه جمعه ها همیشه هستم
پویا
7 مهر 95 14:36
تابستون عالی ای بود مگه نه ؟
❤masome❤
پاسخ
عاااااااااالی