❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤مامان جونم تولدت مبارک ❤

1395/7/2 11:46
نویسنده : ❤masome❤
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      مهربانم                          مامان جونم عــــاااشقتمبوس

                                    فرشته های آسمانی

                           در مقابل خوبی های تو سر خم

                                         خواهند کرد

                              زیرا تو یکی از آنهایی

               مادری که همیشه هوای بچه هایش را داشته

               و من به خود می بالم که مادر من هستی

                               تبریک دست خالی مرا

                         با سخاوت بی حدت بپذیر

                       تولدت مبارک بهانه زندگی من

پسندها (9)

نظرات (8)

❣ فاطمه جونــــــ ❣
2 مهر 95 12:19
زن عمو جون تولدت مبـــــــارک
❤masome❤
پاسخ
ممنونم عززززززززززیزم
دخترخاله
2 مهر 95 12:23
تولد مامان جونت مبارک باشه معصومه جان/ انشاالله همیشه سلامت باشن و گل لبخند بر لبانشون باشه
❤masome❤
پاسخ
ممنونم دخترخاله جون تو لطف داری عزیززززم
زینب
2 مهر 95 12:38
تولد مامان گلت مبارک
❤masome❤
پاسخ
عزززززززیزم منونم
❉آیدا جونــــــ ❉
2 مهر 95 14:30
تولد مامانت مبارک معصومه جون ایشالا120 ساله شه
❤masome❤
پاسخ
ممنونم گلم ایشاالله تولد مامان تو
fatemeh
2 مهر 95 15:57
معصومه جون تولد مامانت مباررررررک
❤masome❤
پاسخ
مرررسی گلم ایشاالله تولد تو فاطمه جونم
پویا
7 مهر 95 14:35
تولد خاله جون مبااااااااااارک
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
8 مهر 95 14:34
سلام ممنون از حضور قشنگتون در وبلاگ "ماه تمام من" وبتون فوق العاده زیباست منتظر حضور سبزتان هستیم .
❤masome❤
پاسخ
سلام ممنونم وب شما هم فوق العاده و زیباست حتما سر میزنم
نسیم خانومـــ♡
9 مهر 95 13:50
سلام تولد مامانت مباااااااااااااااااااااارک تولد هستی جوووووون مبااااااااااااااااااااااااارک تولد همه مبااااااااااااااااااااااااااااااارک
❤masome❤
پاسخ