❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤هستی من ❤

1395/6/7 16:45
نویسنده : ❤masome❤
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

                          امیدوارم واسه نوشته های من وقت داشته باشی 

                                   این رو واسه تو نوشتم

      تو رو بیشتر از جون خودم دوست دارم، تو تمام زندگی منی، تو

                 تنها بهونه واسه نفس كشیدن منی، تو امید منی

                     برای زندگی در این دنیا هستی، تو عمرمی

                      تو نفسمی، تو عزیزمی، تو همه كس منی

                                تورو بی نهایت دوس دارم،

                              اگه تو نباشی منم نیستم،

                                      زندگی واسم با تو

                                          معنی داره

                                             فقط تو

                                                تو،

                                    تو همه كس من هستی

                               اگه خدایی نکرده تو پیشم نباشی،

                                  دیگه نمی خوام نفس بكشم،

                                    زنده موندن با تو معنی داره،

                               نفس میكشم چون تو عشقمی، تو

                              ضربان قلبمی، قلبم میزنه به عشق تو،

                         جونم به جونت بسته هست، بند دلم به بند ،

                   دلت گره خورده، بی تو هرگز نمی تونم زنده باشم

                                                             عــــــــاشقتم ابجی جونم 

 

 

پسندها (7)

نظرات (12)

☆☆ابجی فاطمه☆☆
7 شهریور 95 18:53
فرین افریننننننننننن آبجی معصومه
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخ مـمـنـون ابجی فاطمه جونم
پویا
7 شهریور 95 20:12
چه قدددددددددددددر خووووووب بووووووود
❤masome❤
پاسخ
واقعا خوب بود ؟؟؟؟ خخخخ مرسی
پویا
7 شهریور 95 20:12
افررررررررررررررررررین
❤masome❤
پاسخ
مرسی
پویا
7 شهریور 95 20:13
عااااالی
❤masome❤
پاسخ
✿ ᓄـریـــᓄ بانـפּ ✿
7 شهریور 95 20:14
وبت عالیه وبلاگ منم بیا
❤masome❤
پاسخ
چــــــشم عززززززیزم
زینب
7 شهریور 95 20:45
الان شاعر شدی معصومه جون
❤masome❤
پاسخ
چرا شاعر؟؟؟؟
امیر
7 شهریور 95 22:32
خدا حفظش کنه
❤masome❤
پاسخ
ممنون
مامان سما
8 شهریور 95 0:20
خداحفظش کنه...شعرتم خیلی قشنگ بود...
❤masome❤
پاسخ
مرررررسی
☆☆ابجی فاطمه☆☆
8 شهریور 95 14:43
❤masome❤
پاسخ
هااااان ؟؟؟؟؟چیه؟؟؟؟؟
دخترخاله
9 شهریور 95 11:43
شاعر کوچولو شعرت خیلی قشنگ بود/ انشاالله همیشه با هم باشین،خوشحال و شاد
❤masome❤
پاسخ
ممنوونم دخترخاله جونم
پویا
10 شهریور 95 19:07
الان دیگه شاعرشدیا خخخخخخخخ
❤masome❤
پاسخ
fatemeh
24 شهریور 95 17:48
به افتخار همه خواهر ها
❤masome❤
پاسخ