❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ زینب جونم مـمـنـون ❤

1395/5/25 19:53
نویسنده : ❤masome❤
792 بازدید
اشتراک گذاری

و اینم یه عکس از وبم که تولدم بود و من اینترنتم قطع شده بود که دوست عزیزم زینب جون ازش عکس انداخته و توی وبش گذاشته و من رو با این کارش خوشحال  کرده مـمــنـون زینب جووووووون محبتبوس

اینم از عکس که از وب زینب جوونم با اجازش کپی کردم 

 بازم مـــمـــــنون دوست گلم ایشاالله تولد تو 

زینب جونم با این کارت خیلی خوشحالم کردی عزیززم بوس

پسندها (10)

نظرات (10)

پویا
25 مرداد 95 20:42
عه چه خوب
❤masome❤
پاسخ
آره خیلیییییییییی واقعا باید از زینب جونم ممنون باشم
پویا
25 مرداد 95 21:03
ندیده بودی وبت رو توی تولدت ؟
❤masome❤
پاسخ
نه
پویا
25 مرداد 95 21:03
من فکر کردم نت داری ولی تولد نگرفتی
❤masome❤
پاسخ
نبابا
زینب
26 مرداد 95 0:41
❤masome❤
پاسخ
خواهرجون گلش
27 مرداد 95 21:29
سلام گلم خوبی؟؟؟شرمنده دستم یهویی خورد به اضافه کردن دوستان...ولی خوشحال شدم که باهات اشناشدم... تولدتم پساپس مبارک ان شاالله صدسال به این سالا
❤masome❤
پاسخ
سلام عزیزم بله خوبم تو خوبی؟ اشکال نداره عزیزم منم از آشنایی با تو خوشحال شدم ممنون عزیزم ان شا ا...تولدتو
خاله ی مهربون
27 مرداد 95 23:25
عزززززززززیزم تولدددددددت مباااااااااااااااارک
❤masome❤
پاسخ
مـــــمـــــــنــون
☆☆ابجی فاطمه☆☆
28 مرداد 95 14:24
سلام..سلام... ببخشید نبودم..رفته بودیم دردر دیدم تولدته ولی هرچی کردم نتونستم نظر بدم ببخشییییییید تولدت مبارک نفر سوم شدنتم مبارک
❤masome❤
پاسخ
مــــــمــــــنــــون
زینب
29 مرداد 95 15:24
معصومه چرا پست نمی زاری
❤masome❤
پاسخ
میزارم عزیزم ولی چون فعلا عکسا آپلود نمیشه بخاطر همین نمیزارم
مامان سما
30 مرداد 95 13:45
خیلی دیر شده عزیزم... ولی تولدت مباررررررررررک....
❤masome❤
پاسخ
ممنووووووونم
fatemeh
24 شهریور 95 17:41
تولدت مبارک
❤masome❤
پاسخ
مـــــــمـــــــــنــــــــون