❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤هشتمین امام و هفتمین قبله ❤

1395/5/22 18:58
نویسنده : ❤masome❤
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم خوبین

خیلی وقته ک نیستم خیلی خیلی ببخشید

اینترنتم تموم شده چند روزی هم خونه نیستیم میریم مسافرت

۱۵ ام ماه بعد میام

راستی تولدم هم می گیرم

 

 

 

و راستی یه چیز دیگه 

پس فردا تولد امام رضاست

پس

.

.

.

بر روی رضا شمص امامت صلوات

بر شافع ما روز قیامت صلوات

در شام ولادتش که شادند همه 

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات

میلاد هشتمین امام هفتمین قبله و دهمین کشتی نجات

             آقاامام رضا(ع) بر شما مبارک باد 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

پویا
25 مرداد 95 20:45
تولدت رو الان می گیری ؟
❤masome❤
پاسخ
خب چی کار کنم اون موقع نت نداشتم خب
پویا
25 مرداد 95 20:45
اینترنت من ک هیچوقت تموم نمیشه
❤masome❤
پاسخ
چون کم استفاده می کنی مثل من نیستی ک
پویا
25 مرداد 95 20:47
حالا چرا 15 ام گفتی ؟
❤masome❤
پاسخ
چون اگه زود تر شارژ نمی کردم 15 ام شارژ می شد
پویا
25 مرداد 95 21:04
میگم آخه اگه تو نت داشتی مطلبی چیزی می زاشتی چون توی این چند روز هیچی نزاشته بودی من تعجب کردم
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخخخخ