❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ یخمک توت فرنگی❤

1395/4/25 22:11
نویسنده : ❤masome❤
384 بازدید
اشتراک گذاری

                                              دوستــــــــای خوبم

                       میدونم تابستونه و هوا به شدت گرم

      و میدونم شما تو این روزها احتیاج به چیزای سردو خنک دارین

      بخاطر همینم من درست کردن یخمک توت فرنگی رو بهتون یاد میدم

                            پس اگه دوس دارین برین ادامه ......

                          بهداد

مواد لازم برای یخمک توت فرنگی : 

توت فرنگی : یک و نیم لیوان

آب  : یک لیوان

شکر : دو قاشق غذاخوری

و حالا بریم سراغ طرز تهیه یخمکمون :

1 بگذارید توت فرنگی ها یک ساعت در فریزر بماند تا یخ بزند بعد آن را با آب و شکر در دستگاه مخلوط بریزید 

2 حالا دستگاه مخلوط کن را به مدت دودقیقه روشن کنید و بگذارید مواد خوب باهم مخلوط و یک دست شوند 

3 یخمک را در لیوان بریزید و آن را هرجور که دوس دارین با میوه های مختلف تزئین کنین

 نــــــــــــوش جــــــــــــون 

پسندها (8)

نظرات (6)

☆☆ابجی فاطمه☆☆
26 تیر 95 12:59
بببببببببله ممنونننننن
❤masome❤
پاسخ
خواااااااهش خخخخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
28 تیر 95 17:40
ولی من توت فرنگی دوس ندارم...دسر موز نیست بزارییییییی
❤masome❤
پاسخ
آخه حتما میزارم برات چرا ندارررریم ؟؟؟؟؟ خخخخخخ
☆☆ابجی فاطمه☆☆
29 تیر 95 12:15
افلین مامان گلم
❤masome❤
پاسخ
میدونی چیه فاطی اونی که اون بالاست خداست پس به اون بالایی امیدوار باش یه روز شفات میده
☆☆ابجی فاطمه☆☆
29 تیر 95 14:46
من به اون امید وارم..ولی به خوب شدنه تو نه
❤masome❤
پاسخ
نبابا خخخخخخخخ
پویا
30 تیر 95 18:05
من درست کردم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشمزه میشه
❤masome❤
پاسخ
آره خیلی خوشمزه ست
پویا
30 تیر 95 18:14
دهنم آب افتاد برم بازم ازاینا درست کنم
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخ