❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

❤ هستی من ❤

نظرات (6)

مبینا
10 خرداد 96 18:52
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگ خیلی خیلی نازی داری از وبلاگت خوشم اومد به ما هم سربزن ولی لطف کن آدرس وبلاگم رو توی قسمت پیوندات پیج کنی ازت ممنون می شم
ابوالفضل جون
12 خرداد 96 9:11
سلام سلام من اومدم...تولدت مبارك...ايشالله 100ساله بشي...بازم تولدت مبارك.منم منتظرتم. به من سر بزن.
ابوالفضل جون
12 خرداد 96 9:13
سلام سلام من اومدم...تولدت مبارك...ايشالله 100ساله بشي. من منتظرم...به منم سر بزنيا.
مبینا
13 خرداد 96 9:15
سلام خوبی معصومه جون وبلاگ خیلی خوبی داری لطفن به ما هم سر بزن
زینب
18 خرداد 96 1:17
سلام معصومه خیلی وقت بود پست نزاشته بودی
❤فاطمه جون❤
19 خرداد 96 4:57
معصومه جون شما که اسمت معصومه هست پس چرا اسمتو بارانا کردی؟ دیگه سر نمیزنی ناراحتم کردی
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم من و آجیم دوتا اسم داریم پستای قبلمم ذکر کردم این موردو چشم عزیزم سرمیزنم