❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤یلدا خانوم❤

1395/8/20 19:30
نویسنده : ❤masome❤
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان👋👋

امروز اومدم براتون یه عکس از یلدا خانومی خوشجل بزارم 

که توی مسافرتمون با اونا کلی عکس ازش انداختم ولی ازدست این نت که اپلود اون همه عکس سخته یکی رو گزاشتم عکسش باهستی که باهم بودن اپلود نشدغمگین

یه چیز خیلی مهم : اسم من باران هم هسخندونک

یلدا خانوم خوشگل ما میشه دختردایی من و هستی جون که با هستی دوست صمیمی هستن و کلی باهم بازی می کنن البته عکسای خوشگل یلدا خانوم آپلود نشد و من درتلاشم تا آپلود کنم براتون

از الان تا ویرایش این پست با عکسای خوب و خوشگل یلدا خانوم یا پست بعدی بای بایبای بایبای بای

پسندها (9)

نظرات (8)

سیما
21 آبان 95 19:07
سلام معصومه جون/ دختردایی نازی داری سعی کن تا عکسای هستی جون و هم با یلدا بزاری
❤masome❤
پاسخ
سلام مهربونم ممنون گلم چشم عزیزم سعیمو می کنم
نسیم خانومــــــ♡
21 آبان 95 20:19
سلام عزیزم وااااااااااااای چه دختردایی خوشملی معلومه خیلی مهربونه کم پیدا شدی معصومه جووووووووووووون؟؟؟؟
❤masome❤
پاسخ
سلام گلم ملسیییییی عزیزم فدات درس و مشق نمیزاره ک
fatemeh
22 آبان 95 12:34
دختر دایی نازی داری معصومه جون
❤masome❤
پاسخ
مرسییی گلم
بهاره جون
22 آبان 95 16:33
سلام معصومه جون دختر دایی خیلی خوشمله وبعدش هستی جون چطوره همشون جیگرن گلم
❤masome❤
پاسخ
ملسیییییییییییی
❤فاطمه جون❤
23 آبان 95 0:18
نازی
❤masome❤
پاسخ
مامان سما
1 آذر 95 20:26
خییلییییییییی نازه.... خدا نگهش داره برا خونوادش.....
❤masome❤
پاسخ
ممنونم عزیزم تو لطف داری گلمممم
زهرا
7 خرداد 96 21:38
چقدر نازه به من سر بزنین
عسل
21 مرداد 96 13:53
استان مازندران استان خیلی خوبیه عاشقشم خودم تو آمل تو مازندران هستم
❤masome❤
پاسخ
چه خوبآرام