❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

❤ هستی من ❤

❤ تولد ابجی جونه❤

1395/6/30 10:38
نویسنده : ❤masome❤
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبین ؟ من و آبجی جونم که خــــــیلی خوبیم

 

                چون امروز تولد آبجی جـــــــونه

و ما امشب یه تولد کوچیک خودمونی براش میگیریم 

قربونت برم آبجی جونم که تولدت تو عید هم افتاده بوس 

آبجی کوچولوی من
از من نپرس که چقدر دوستت دارم
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست
خواستنت تمام شدنی نیست
خواستنی تر میشوی
هر لحظه تو تکرار نمیشوی این منم که دلبسته تر میشوم
عروسکم  
2 سالگیت  مبارک.                                 عکس تولد آبجی جونی در خاموشی لامپ ها

اینم از کیک تولد ابجی جونی

ولی حیف که نور لامپ و فلش دوربین روش افتاده 

هستی گلم
در کنار تو هستم پس خوبم.
در کنارم هستی پس نفس میکشم.
گل قشنگم بهترین های دنیا رو برات ارزو میکنم

پسندها (13)

نظرات (14)

پویا
30 شهریور 95 11:09
تولدت مبارک هــــستی جون
❤masome❤
پاسخ
مــمــنــون پسرخاله جــون
پویا
30 شهریور 95 11:09
عکس نمی زاری ؟
❤masome❤
پاسخ
شب تولد می گیریم دیگه الان ک نه
پویا
30 شهریور 95 11:10
ما هم دعوتیم دیگه ؟
❤masome❤
پاسخ
خخخخخ آرررره
نسیم خانومـــ♡
30 شهریور 95 11:17
سلام هستی جوووووووووون دوسالگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
❤masome❤
پاسخ
ممنونم نسیم جون ایشاالله تولد داداش کوچولوت البته اینارو هستی جونم نمیتونه بگه ولی من عوض اون گفتم
ابوالفضل جون
30 شهریور 95 12:34
سلام هستي جون...خوبي تو...منم خوبم...چه وبلاگ خوشتلي داري...مياي به وبلاگ من...منتظرتما...راستي نظر يادت نره ها....باي باي
❤masome❤
پاسخ
سلام ابوالفضل چوچولو خوبی ؟ ما هم خوبیم توهم وبلاگ خوشتلی داری ممنون که به وب ما سرزدی حتما به وبت سرمیزنیم
مامان سما
30 شهریور 95 15:32
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبارک هستی خوشکلم...
❤masome❤
پاسخ
مــــــــــــــــــمــــــــــنـــــونــــم سما جـــــونم ایشاالله تولد پارسا جـــــــــون
fatemeh
30 شهریور 95 15:37
هستی جوووووون تولدت مبااااااارک
❤masome❤
پاسخ
میسی فاطمه جون
❤فاطمه جون❤
31 شهریور 95 6:11
تولد هستی جون مبارککککک
❤masome❤
پاسخ
مرررررسی عزیزم انشاالله تولد بهداد جون
مامان اکرم
31 شهریور 95 10:13
سلام عزیزززززززم مبارکه مبارک-------------------------------------ه بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی خوش به حال هستی خانوم که همچین خواهر مهربونی داره ببوسش خدا شما رو برای مامان و بابا حفظ کنه
❤masome❤
پاسخ
مـــــمـــــنـــــون شما لطف دارین ممنون از حضور پر مهرت
نسیم خانومـــ♡
31 شهریور 95 10:59
سلام معصومه جون ببخشید نتونستم درست کنم اون موقع... صدرا گریه میکرد نمیشد اما الان درست شد. مرسی
❤masome❤
پاسخ
مــــمـــــنــــونــــم عــــــزیــــــزم
❉آیدا جونــــــ ❉
31 شهریور 95 12:33
هورااااااااااااا تولدت مبارک هستی جونم
❤masome❤
پاسخ
(هستی: مـــمـنــون آیدا جونم
بهاره جون
31 شهریور 95 23:43
سلام وب قشنگیه
❤masome❤
پاسخ
وب توهم قشنگه بهاره جون
مامان الی
1 مهر 95 9:45
تولدت میارک خانوم کوچولو انشالله در کنار هم همیشه خوش باشید و لبتون خندون
❤masome❤
پاسخ
مــــــمـــــنـــــونــــم عـــــزیــــزم ایشاالله تولد الیسا جون
مامان هانیه
1 مهر 95 16:12
تولدت مبارکککککک عزیزم
❤masome❤
پاسخ
ممــــنــونـــــــم عـــــــزیـــــزم ایشاالله تولد شما