❤ عشق آجی ❤ هستی جون❤ عشق آجی ❤ هستی جون، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره

❤ هستی من ❤

نظرات (9)

❉آیدا جونــــــ ❉
28 شهریور 95 13:27
چقد نازه
❤masome❤
پاسخ
ممنونم آبدا جوووووون
زینب
28 شهریور 95 15:44
چه عروسک نازی چند وقت پیش که رفته بودیم ماسوله من و زکیه هم خریدیم
❤masome❤
پاسخ
اتفاقا منم خریدم
fatemeh
28 شهریور 95 16:55
وای چقدر نازه این هستی خانم ستایش نیایش هم از این عروسکا دارن
❤masome❤
پاسخ
ممنونم عزیزم ستایش و نیایش هم خیلی نازن ببوسشون از طرف من
زینب
29 شهریور 95 17:29
کد بالا بر و چطوری درست کردی
❤masome❤
پاسخ
کاری نداره ک میخوای درست کنم برات ؟
پویا
29 شهریور 95 17:41
چقدددددددددد نازززززززززززززززز
❤masome❤
پاسخ
زینب
29 شهریور 95 18:33
واقعا میتونی برام درست کنی عکس زیکیه رو بهت بدم درست می کنی
❤masome❤
پاسخ
اره عزیزم چرا که نه؟ عکس زکیه جون رو یکم کوچیک کن تو وبت بزار من کپی می کنم برات درست می کنم
پویا
30 شهریور 95 11:13
برای هستی خشگله
❤masome❤
پاسخ
برای طاها خشگله
پویا
30 شهریور 95 11:20
تو فکره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
❤masome❤
پاسخ
خخخخخخخ از الان دانشمنده پش چی ؟
نویسنده کوچولو
1 مهر 95 9:43
سلام معصومه جون وبلاگت عالیه عزیزم راستی تو در مرداد به دنیا اومدی اگه این جوری باشه یعنی مثل همیم
❤masome❤
پاسخ
سـلام عزیزم وبلاگ توهم عالیه عــــزیزم توهم مردای هستی ؟ پس بزن دس قشنگه رو